PEP POCKET, de tool die personeelsgegevens overal toegankelijk maakt voor uw medewerkers
Uw voordelen
- Uw medewerkers beschikken altijd en overal over de informatie die voor hen bestemd is.
- Een geïntegreerde software met verschillende facetten: raadpleging van gegevens met betrekking tot planning en diensten, aangifte van tijdsbesteding, tool waardoor uw instelling – al dan niet gericht – kan communiceren, …
- Vereenvoudiging van procedures en optimalisatie van processen door middel van verlofaanvragen, wijzigingen in personeelsgegevens en het versturen van sociale documenten.
- Vereenvoudiging van de procedures en optimalisatie van de processen dankzij de mogelijkheid om verloven aan te vragen, personeelsgegevens te wijzigen en sociale documenten op te sturen.
- Gebruiksvriendelijk ontwerp.
- Gebruikersondersteuning en e-learning training voor gebruikers.
- Meertalige tool die bijzonder geschikt is voor tweetalige omgevingen.
- Uitgebreide rechtenadministratie die een flexibel gebruikersbeheer mogelijk maakt. / Een complete administratie van de rechten, hetgeen een flexibel beheer van de gebruikers toelaat.
Functionaliteiten
- Visualiseren van zijn eigen uurroosters of deze van zijn team, en zelfs opzoekingen doen in de uurroosters.
- Aangifte doen van verschillende prestaties zoals wachtdiensten, dienstopdrachten, telewerk, enz.
- Indienen van verlofaanvragen en het wijzigingen van uurroosters, direct gesynchroniseerd met PEP, en de status van deze aanvragen in realtime volgen.
- De verschillende beschikbare rapporten bekijken: tijdrekeningsaldo's, kredietgegevens, maandelijkse uitkeringsgegevens en detail van maandelijkse prikkaartgegevens.
- U kunt uw persoonlijke gegevens raadplegen, indienen van een aanvraag voor wijziging van gegevens rechtstreeks bij de dienst HR en opsturen van bewijsstukken zoals medische attesten of sociale documenten.
- Aanmaken van nieuwsberichten bestemd voor alle medewerkers van uw instelling of voor een of meerdere diensten of departementen.